میکروفن حرفه ای فدیوس مدل M160

FDUCE USB Plug&Play Computer Microphone

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ‎ 5.5 x 5.5 x 12.5 cm
  • وزن: 350 g
  • دستگاه های سازگار: کامپیوتر با رابط USB، PS3، PS4 و غیره. (با Xbox و تلفن همراه سازگار نیست)
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
3,000,000
24%
2,299,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میکروفون کامپیوتر حرفه ای استودیویی با سه پایه برای بازی، پخش جریانی، پادکست، چت، یوتیوب در مک و ویندوز.【کارایی بالا و طراحی کلاسیک】این یک میکروفون کلاسیک است که توسط Fduce طراحی شده است. طراحی پوسته میکروفون تماماً فلزی است، با لمس و بافت درجه یک، جذب ضربه و مقاومت در برابر سقوط، تجربه عملکرد منحصر به فرد با هزینه بالا را برای شما به ارمغان می آورد.

محصولات مرتبط

【کیفیت صدای عالی】با الگوی قطبی کاردیوید، میکروفون خازنی FDUCE می تواند صدای شما را با دقت ضبط کند و با کاهش نویز اطراف، صدایی شفاف و صاف تولید کند. ضبط صدا با کیفیت استودیو را می توان حتی در رایانه نیز به دست آورد.

【پایه چند منظوره و قابل جابجایی】طراحی کلید بی صدا آسانی را برای بی‌صدا کردن بلافاصله با یک فشار فراهم می‌کند. دکمه حساس کنترل صدا به شما اجازه می دهد تا صدای خروجی مناسب را به دلخواه تنظیم کنید. سه پایه از فلز جامد ساخته شده است که میکروفون FDUCE را به طور پایدار پشتیبانی می کند. پایه انعطاف پذیر و پسوندهای پایه اضافی می توانند زاویه و ارتفاع میکروفون را مطابق نیاز شما تنظیم کنند.

【Plug & Play】 میکروفون کندانسور FDUCE با کاهش نویز 2.0 کابل USB با کامپیوتر، کامپیوتر، لپ تاپ (ویندوز، MAC)، PS4 و غیره سازگار است. انتخابی عالی برای ضبط، پادکست، پخش زنده (اسکایپ، زوم، یوتیوب و غیره)


ابعاد
‎ 5.5 x 5.5 x 12.5 cm
وزن
350 g
دستگاه های سازگار
کامپیوتر با رابط USB، PS3، PS4 و غیره.
(با Xbox و تلفن همراه سازگار نیست)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...