میکروفن حرفه ای فدیوس مدل M160 RGB

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • امپدانس: 2200 Ohm
  • نسبت سیگنال به نویز: 96 dB
  • محدوده فرکانس: 50Hz-16kHz
  • ابعاد: 8.27 x 3.94 x 2.24 inches
فروشنده فروشنده: موبایل نیکان
آماده ارسال ناموجود
4,000,000
21%
3,199,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

میکروفن فدیوس جزئیات صدا را با دقت برجسته می کند. و به جای گل آلود کردن صدا، حساسیت و صافی صدا را بهبود می بخشد و از بازتولید صدای واضح و دقیق اطمینان می دهد.

میکروفون گیمینگ M160 RGB، بدون نیاز به دانلود درایورهای اضافی، فقط از طریق کابل USB به رایانه، لپ تاپ، مک بوک، PS4/5، تبلت ها و تلفن های همراه متصل شوید (به آداپتور USB A به Type-C نیاز دارد )

 برای روشن/خاموش کردن نور RGB، دکمه بی‌صدا را به مدت طولانی فشار دهید و RGB به خودی خود رنگ را به صورت گرادیان تغییر می‌دهد و جلوه رنگی تکان‌دهنده‌ای را برای فضای بازی شما ایجاد می‌کند. برای روشن/خاموش کردن سریع بی‌صدا، روی دکمه بی‌صدا کلیک کنید. هنگام خاموش شدن، چراغ RGB قرمز می شود و به شما اطلاع می دهد که آیا میکروفون برای استفاده آسان خاموش است یا خیر.

میکروفون بازی رومیزی دارای جک هدفون نظارتی است که می تواند به شما کمک کند صدای خود را در زمان بازی، پخش جریانی، پادکست یا ضبط صدا نظارت کنید و به جای آن میزان صدای میکروفون را در صورت نیاز از طریق دکمه افزایش تنظیم کنید. در نرم افزار تنظیم داخلی، که تنظیم آن را در حین بازی یا استریم آسان می کند.



امپدانس
2200 Ohm
نسبت سیگنال به نویز
96 dB
محدوده فرکانس
50Hz-16kHz
ابعاد
8.27 x 3.94 x 2.24 inches

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...